Thursday, October 8, 2009

Tukar Angin

huu.. seram. gadis tu keluar dr gambar sambil tangannya mengacau kek. sebenarnye lukisan asal bukan macam itu. haha! sesuka hati freshie je. maaf ye alias. ini saya kaler lain dari cara biasa. saja tukar angin.

4 comments:

  1. tak seram pun sebab hantu tak pandai wak kek.. ^^

    lukisan ni saya dah warna dan siap didesign dan berformat gif gerak2 lagi..nanti saya upload
    (hajatnya nak tunggu seven-eleven)

    lagi satu saya edit stoke nya biar lagi "hidup"

    p/s :lembut je warna dia..biasa freshie suka teranG-teranG..bagus!
    p/s 2: nie kek pisang ke warna kuning?..saya wak kek coklat ^^

    ReplyDelete
  2. em. terpengaruh dgn cik iman. kek butter je tu. mcm xkembang je kek tu. heheh

    ReplyDelete
  3. hemm...tpngaruh dgn saya jg ke? tp cara color freshie da bgus 2..xyah tukar angin (tp nak cuba xpe..)..hehehe
    ---> telur kek ni x kembg lg kot, xpn xcukup telur...hehehe

    ReplyDelete