Wednesday, June 24, 2009

Fusion 4 feat Alias

Purdah dan peribadi. 1001 persoalan muncul di hati.
Sememangnya saya kagum dgn mereka yg berpurdah. Diberi kekuatan oleh Allah mengharungi masyarakat yg selalu memandang pelik akan pakaian yg mulia ini.

Kamu dgn caramu, aku dgn caraku
Nanti kita akan bertemu
dalam hala yg satu
Boleh ke?

syukran jazilan to alias atas lukisan yg 'kemah keming' nih. moga terus maju ke depan okey!




16 comments:

  1. comel2....

    ps: ni cik freshie versi kartun ke? huh

    ReplyDelete
  2. cik freshie seorang yg selekeh sj, dia tidak seperti org di atas ni

    ReplyDelete
  3. haha..cik freshie malu2 lak nk ngaku..
    huhu..

    ReplyDelete
  4. hehehe... saje je teka sbb semangat giler mewarna siap ade texture2 lagi tuh. namik ade gak blog. yg wordpress punyer tu agak penin. ni yg blogspot punyer---> namikpasha[dot]blogspot[dot]com

    ReplyDelete
  5. salam alaik..
    haaaa
    baru dapek nngok gambo ni freshie..
    huh suker tgok corak kat kain tuh..camner wak tu freshie?
    guna brush ker?

    ReplyDelete
  6. em..mcm ade brush 2..
    ke freshie gune pattern?

    tp freshie wat memang masuk dgn kain 2..

    ReplyDelete
  7. btullah tu..brush. lace brush, macam2 jenis ade kat intenet. yg tu saye pakai 1 kali tekan je. brush saiz besar

    ReplyDelete
  8. salam..owh terlambat saya rupanya..sini dah meriah sakan..ok, freshie..saya dah download lace brush..(http://inobscuro.com/brushes/view/48/)
    versi mistery pun dah siap ek..cepat betul..

    ReplyDelete
  9. tak kenal sape alias..tp nampak macam tekap illustrator..

    tak kesah lah..asal kool..

    lama gak tak mewarna..

    ReplyDelete
  10. alias ialah menoufiaz, menoufiaz ialah alias
    jadi, menoufiaz @ alias

    ReplyDelete
  11. wahahahaha...alias yang meluas maknanya..

    ReplyDelete
  12. Mantop lias! :> Dengki3. Hehe.

    ReplyDelete
  13. assalamu'alaikum..
    saya gunakan 1 of pic here in my blog... no worry... i link the pic to ur blog ...=)

    ReplyDelete